Äntligen fredag, men jag är sjukt trött

Och så var det fredag igen, sjukt vad veckorna går fort egentligen. Det är snart bara tre veckor kvar till att Carro fyller år. Nästa helg är mamma och Roger borta, och då blir det väl något hemma i alla fall. Emelie och Carro kommer i alla fall och jag hoppas på att min Älskade Robin kommer också <3.

Men som sagt, det är redan fredag, känns skönt men jag är så sjukt jääävla trött! Somnade till och med på NKn, så jag vaknade med en "tatuering" på ryggen, made by Emelie. Den var söt, gjort i bläck med skuggor och allt. Efter Nk var det geografiprov, om kartografi, gick skiiitbra ju! Är förvånad över hur bra det gick egentligen.'

Fotolektionen på morgonen var också braa, fast jag var så trött så orkade inte mycket. Och när vi skulle fota i studion så krånglade en propp hela tiden så blixtrarna slutade funka.

Men men, nu ska jag leka med Gustav, sedan vila och äta. Ikväll blire väl lite fest, I guess, vi får see. Jobbar ju i helgen.

xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback