Vilket jävla avsnitt!?

Jag fattade för lite av detta avsnitt, hände så jävla mycket saker hela tiden, allt hände på samma gång. Var så jävla förvirrande! "Jag väntar ditt barn, Dereck..... JAG BARA SKOJAR!!!" Alltså what? Vad är det med henne? xD haha

Hände verkligen saker hela tiden. Och börjar var skum, eftersom Meredith drömde att Derek dog.. Men Yang då, fick hon verkligen istappen i magen? Det var det jag inte förstod och varför var det tvungen att sluta så snabbt?

Jävla tekniska fel också, helt plöstligt blev tv:n svart.. Var så ett tag och sedan byttes det till Kanal 9? Fattar inte.. Och bara för det missade vi ca fem minuter av Grey's, vilket suger rätt håårt. Får se reprisen kanske.

MEn nu ska jag göra mig iordning och lägga mig i sängen.

Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback