Ursäkta uppehållet, men det finns viktigare saker.

Jag har i princip inte bloggat alls i helgen, ett enda inlägg blev det. Men vet ni vad, för mig finns det faktiskt betydligt mycket viktigare saker än att sitta vid datorn dagarna i ända. I helgen har jag ju varit med min älskling, sedan i fredags. Och då har jag helt klart inte haft tid med bloggen alls. Umgås ju hellre med honom än sitter framför datorn och pillar mig i naveln. För vi kan pilla i naveln tillsammans, haha needå, men vi har så mycket tid att ta igen då när vi är tillsammans.

Så ni får helt enkelt ursäkta mitt lilla helgsavbrott, men som sagt. Finns viktigare saker här i livet, t.ex. kärleken. <3 Har dessutom hunnit kolla på två nya filmer också, Min brors flickvän och No Country for an old man. Men mer om det skriver jag imorgon, för nu ska jag sova.

Hoppas ni haft en lika underbar helg som jag och att ni sover gott. Puss ohc kram.


Robin <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

aaa:) fast han har inge skägg nu och typ ser lite annorlunda ut i håret. De där var typ i sommras på hans syrras bröllop när han var full haha :P

2008-10-06 @ 13:27:09
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback