Nu är det måndag, igen!?

Efter allt för få timmars sömn inatt så känner jag mig halvt om pigg, halvt om trött. Vet inte riktigt vad jag är? Men jaa, blev som sagt allt för få timmar för sömn. Kunde helt enkelt inte somna, så jag satt istället och kollade runt på nätet och på One Tree Hill.. Men runt halv två kunde jag äntligen somna.

Denna vecka kommer det hända en hel del. Idag ska jag och Carro fiika, det blir kaffe latte och gott. Och imorgon kanske jag åker till Södertälje. Onsdag fyller Carro och det ska ju självklart firas! Och så blir det Thaimat, mumma! Hm, torsdag vet jag inte vad som händer, men fredag kommer älsklingen och jag är bjuden på att hängam ed och bowla med några vänner också. Får se hur det blir med den saken. Lördag ska vi ut på krogen och fira Carro igen, wooho. Massa dans, massa gott att dricka m.m. Ska bli myys. Och söndagen ska ägnas endast åt att mysa med älsklingen.

Om två veckor firar vi tre år också. <3


Men nu ska jag alldeles strax ha lektion i TEXT.
Puss o kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback