Jag skriver om sex?!

Jaa, ni läste faktiskt rätt, jag skriver om sex. Men inte här, inte på bloggen eller någon annanstans där jag kan publicera det för egen vinning. Utan jag gör det i vårat projektarbete, oj oj!? Eftersom vi gör en tidning, ungefärlig veckotidning, så har vi en sexdel, och det är i princip den delen jag ska ta hand om.

Så jag skriver om sex, just nu har jag skrivit en artikel (som inte är klar ännu) om sex, det är ca 2500 nedslag och mer ska det bli. Har för mig att det blir omkring 3-4 sidor sex och kärlek, oj oj, vad ska jag ta mig till? hahaha. Vad skulle ni vilja läsa om i en sexspalt i någon veckotidning? Ge mig förslaag, nuuu!! :D

Kram kram

Kommentarer
Postat av: J U L i A

ååhå va kul :D HAHA

2008-10-01 @ 16:20:48
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback