Jag har egentligen inga problem med att vara kvinna

Som sagt, jag har inga problem med att vara kvinna när det gäller kropp och allt som händer då, som mens tillexempel. Eller det är inte ens ett exempel, för det är just det som det handlar om just nu. Att vara kvinna och ha mens och allt där till. Jag har aldrig haft problem med att ha mens, haft mensvärk en enda gång i hela mitt liv och då var jag sängliggandes en hel dag, men nu när jag fyllde 18 år hände det något. Jag har börjat få mensvärk!?

Och idag är fan värst, har så jäävla ont att jag inte ens kan sitta rakt egentligen.. och jag är så sjukt äckligt sugen på allt som är gott! Oj oj, känns hemskt ju, känner mig som värsta grisen! Och nu är jag sugen på chokladrutor, baaah, varit det hela dagen! JAg känner mig som värsta jävla sumobrottaren.

Det är detta jag hatar med mensen, att jag nu, som 18-åring, får min mensvärk. Och att jag blir så äckligt sugen på allt möjligt. Fast en positiv sak är att jag i alla fall inte går upp i vikt av allt jag äter.

Men nu ska jag kolla på Top Model och sedan Grey's Anatomy. Skönt att det är "plus size" modellen som vinner. Sjukt att de blir kallade mulliga modeller när de är normalbyggda och jättesnygga! :O

Puss o kraam, kanske tar en chokladruta också. ;)


Kommentarer
Postat av: J U L i A

MEN, jag menade att de va bra juu :D

2008-10-01 @ 21:25:22
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback