jag var barnvakt åt lillebror

Jahopp, har precis suttit barnvakt åt min lillebror. Gjorde det i typ två timmar eller något. Vi har spelat Bandy, där jag vann en gång (jag fick vara Finland, sedan Norge) och han vann en gång, då han var Zlatan, haha inte Sverige. Sedan har vi suttit och pratat med vår andra bror Alex, som är i Södertälje, fast vi snackade via Cam. Var lite roligt, för Gustav fattade inte riktigt att han syntes i bild i datorn samtidigt som han satt i mitt knä. Speciellt inte när det ekade från micken. Så jäävla sött! <3

Sedan har han pratat med sig själv i camen och sjungit söta sånger. haha, vad säger du Carro om hans framförande?

Men nu ska jag kolla klart på Ugly Betty och fixa lite kvällsmat.
Puss o kraam

Kommentarer
Postat av: Carolina

Din lillebror är en sann entertainer :D

Så jäkla söt!

2008-10-07 @ 21:48:18
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback