Imorgon har vi varit tillsammans i tre år. <3

Imorgon händer det grejer. Älsklingen kommer hit runt kl. 13.40, och jag ska möta honom vid stationen. Sedan ska vi åka hem mysa massa, för vi firar tre underbara år tillsammans! <3 På eftermiddag/kvällen ska vi laga trerätters middag till oss och familjen, blir Chilimarinerade jätteräkor, och fylld avokado som förrätt. Varmrätt blir det fläskfilé med ädelostsås och klyftpotatis och efterrätt blir det chokladpdding med tillbehör. Och dricka, något gott vin som mamma och Roger fixar. <3 Gott som fan och jag blir hungrig så fort jag tänker på vad som ska ätas imorgon.

Ska bli en riktig mysdag och det känns så fantastiskt! dock hinner jag inte fixa klart vektoriseringen då, men det gör inget. Får ju träffa älsklingen längre! Och jag kanske kan pilla lite på den på foto B. Det gör nog inget.

Men nu ska jag lägga mig
Puss och god natt och sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis till er två igen! :)

Hoppas ni får en helt underbar kväll!

2008-10-24 @ 06:23:18
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback