Idag ska det bli suushi!

Snart ska jag och älsklingen iväg till stan, kolla runt lite och sedan luncha. Och vi båda är grymt sugna på sushi, så det får det blii! Gott som faan ju! Och senare idag kanske jag ska ta och fota Roberto, vi får se hur det blir med det. : )
För just nu vill jag bara komma iväg, men Robin segar i duschen så vi får se när det blir. Får väl ta och göra mig iordning.

Igår hände inget speciellt, Roberto kom hit och vi pratade massor och så bara. Mycket trevligt. Sedan kom älsklingen också, myspys. OCh på kvällen gjorde vi inget speciellt. Idag blir det Ugly Betty också, får jg inte missa! Ska plåga Robin med det, mouahahaha!

Kanske inte blir någon fest på fredag heller,  men vi får se.

Aja, nu ska jag iaf göra mig iordning, läsa lite bloggar först kanske.
Pusspuss ha en bra daag!

Kommentarer
Postat av: anna

lät skönt med en myskväll :)

2008-11-02 @ 08:52:37
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: RÅBIN MED O

:D <3

2008-11-02 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback