Idag är jag flum, så jag varnar er.

Hahaha fyyy fan vad jag har varit flummig idag, och jag är det fortfarande. "Vanligt folk" skulle undra varför jag får gå lös, det slår jag vad om. haha. Eller varför jag och mina vänner får gå lösa, vi är knäppisar hela bunten. Sov så lite inatt så hela dagen har jag gått på överskottsenergi. Liksom, ofta man skrattar åt en banan hela dagen, och massa Banarne-skämt samt B1 och B2. Fast det roliga är att det bara är jag och Alice som egentligen förstår det skämtet, eftersom vi är så busiga. Kul som fan i alla fall.

Skrattat åt allt idag typ, slog mig hårt som fan i mitt lås till skåpet också, och det gjorde så ont att jag inte kunde stå upp. (var cepe-knölen som tog stryk) Men jag satt med huvudet mot skåpet och tjöt av skratt, lät nästan som att jag grät. Men var så otroligt roligt, don't ask me why!? Och sedan har jag skrattat åt allt och ingenting.

Carro och jag har ingått i en pakt, eftersom alla är så jävla sura nu förtiden, med höstdepp och grejer, det verkar iaf vara något sådant. Men Varför höstdeppa när man kan höstpeppa? Det är våran nya grej som funkar jäävligt bra! Vi tog en fika efter skolan också, var riktigt trevligt. Drack varsin latte och fikade cookie och chokladboll till, men det hade jjag kunna skippat, för så gott var det inte. Var egentligen bara latten som var god, Vanillia Fun.

Sprang vidare till både Claes Ohlsson och Make up Store. På Claes Ohlsson hittade jag en shaker, woooho nu blir det drinkar kan jag lova, massa jävla drinkar i helgen! <3 Och så köpte jag två nya ögonskuggor, yummi. Testa dem ikväll efter städningen kanske. :)

Men nu sk a jag ladda över lite muusic på mobilen, sedan ska jag till och stääda HELA rummet! Ni ska få se före och efterbild, usch usch.

Pusspuss o kram på er. <3

Kommentarer
Postat av: mattias

hahaha visst är det kul att vara övertrött så man skrattar åt allt :D spec när andra blir sura på en :D hehe :D

på åter seende

2008-10-13 @ 22:33:45
URL: http://detfinnsbattre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback