I denna stund är klockan 00.00

Just nu när jag börjar skriva detta är kl 00.00, och nattnyheterna har dragit igång. Om ca tre minuter drar även nattradion på P3 igång, P3vaken. Ett mysigt program som jag alltid lyssnar på.

Imorgon har jag inte sovmorgon som jag brukar, utan jag börjar istället 8.30 och inte 12 då.. Men det ska vara poesidag imorgon och vi ska träffa tre poeter av olika slag. Och så ska vi ha workshops och sedan öppen scen som avslutning. Och vi slutar runt kl. 15. Så jag hinner förmodligen till Folkan en stund och fixa med vektoriseringen.

För efter det ska jag nämligen iväg och simma. Lillebror börjar simskola och mamma ska dit och titta på, så varför skulle inte jag följa med? Kan ju passa på att ta mig ett träningspass själv då liksom, så det får det bli. Och på kvällen blir det mat från Donken, för att vi inte hinner laga något annat egentligen, då mamma ska klippa sig kl. 19.30 också, så det blir ltie stressigt annars.

Imorgon är det Grey's också och jaa, då blir det holy hour för min del. Och nu är det inte långt kvar till fredag. Vill helst ha fredag idag, saknar min hunii!! <3

Men nu ska jag för en gång skull sova, är inte trött nu, men måste, för annars kan jag inte vakna imorgon.

Sov gott och dröm sött.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback