Helgen har varit händelserik

Denna helg har det hänt en hel del faktiskt. Har varit en riktigt rolig och trevlig helg, bäst av allt är att jag fått spendera den med min älskling! <3 I fredags kom Robin som sagt hit, han skrämde skiten ur mig när han ställde sig i dörren medan jag städade. JAg hörde inte någonting och sedan helt plötsligt stod han där. haha, sötnosen.

Robin G och Lukas kom över lite senare och det blev filmkväll, det var väldigt trevlans. Men Robin G drog tidigare för att han skulle jobba igår. Men det var som sagt trevligt.

I lördags fikade vi hos Carro, och senare på kvällen var det förfest här hemma med några vänner. Vi åkte alldeles för många i en bil, men det var kul när det var trångt. haha. Som sagt, Krogen blev det igår. Inte för mycket dricka, vilket var skönt, men sjukt mycket dans. Såå jävla kuul det var! <3 Blir fler gånger snart. Och nästa gång ska jag festa med Robins vänner. ;) haha. Får se hur det blir.

Och idag var det bara myspys och dagen-efter-mat. Och sedan var älskling tvungen att åka hem, skola imorgon ju..

Men nu ska jag lägga mig tror jag och läsa lite Geografi.
Saknar mig älskling och det kommer bli svårt att sova då inatt, vill ha honom hosm ig ju. :(

Puss o kram och hoppas ni haft en toppenhelg. Det har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback