Goodnight Sunday

fan vilket härligt väder det varit idag, tyvärr har denna dagen spenderats inomhus, ledsen för det faktiskt. För jag ville vara ute, men så måste man jobba när det är fint väder. Annat var det igår, då det var riktigt pissväder, men men. Blir väl förhoppningsvis bra väder i veckan. :)

Men på vägen hem så njöt jag rikligt av vädret, gick som sagt och log, andades in och tog in alla intryck. Men nu är söndagen slut, och det känns bra. Det känns skönt att en ny vecka börjar imorgon. Måndag, och det är då två dagar kvar tills Carro fyller, wooh! längtar.
Längtar massor också till att älsklingen kommer i helgen. <3 Loove.


Men nu ska jag soova, så jag säger god natt till er.
pusspuss och sov gott.
hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback