Goodmorning sunshines, it's SUNday

Vaknade för ca en timme sedan, och solen lyste utomhus, det var ljust och det värmde in till rummet. Jag somnade ganska arg igårkväll, men som tur var så vaknade jag inte likadan, jag vaknade enormt kissnödig(!) och glad. Gick in till huset och frukosten var redan serverad och inne i huset lyste solen in mer än vad den gjort i mitt rum.

Känns som att det kommer bli riktigt fint väder idag. Faan vad jag är sugen på att spela basket, har varit det hur länge som helst. Men nu börjar ju vintern komma och det kommer ju vara blött på marken hela tiden.. Trååååk!

Och idag blir det jobb, från 10.30 till 18.15, sedan lär det bli jag som lagar mat och diskar ikväll. För jag har inte gått tillräckligt mycket steg denna vecka, och jaa då förlorar jag. Men det gör inget, jag tar igen det nästa vecka, och som sagt jag ser detta mer som en grej som håller mig igång. Får försöka gömma stegräknaren på lördag innanför klänningen, när vi ska ut på krogen, för då lär JAG vinna! hahaha.

Har också fått höra från en person att födelsedagsbarnet vet vad som kommer att ske under hennes födelsedag, så jag får ha ett litet snältt förhör där, thihi. ;)

Men nu ska jag göra mig iordning, snart jobba!
Hoppas ni får en mysig dag idag, puss puss och passa på att vara ute i det soliga,

Kommentarer
Postat av: Carolina

Om det är mig du snackar om så har jag ingen aning vad som sker på min födesledag, jag har försökt att lista ut det, men utan större framgång. Alla tiger ju som muren!



Jag är något nyfiken kan jag säga... haha :p



Lycka till med Middan ikväll ;)





2008-10-12 @ 10:47:50
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback