Foto B

Idag är det fredag, igen! Känns helt sjukt vad tiden går egentligen. Sitter på vår foto B lektion och vill fota High-key och Low-key bilder i studion. Men jag får nog vänta ett tag. Har iaf redigerat och blivit klar med bilderna för befintligt ljus och blixt. Blev rätt nöjd med de iaf.

Prov i NK efter lunch, känns ju bra... eller inte! Så jaa, men just nu orkar jagi nte bry mig om det.  Blir förövrigt Södertälje idag också, myspys att träffa älsklingen. Ooohlala.

Jag är hungrig också. Hm. Pannkakor idag?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oh vad mysigt :) jag ska nog vara hemma med pojken i oxelösund och imorn ska han träffa min mamma för första gången :p hehe.. Gott med pannkakor btw, är hungrig men orkade inte äta lunch idag så blev ett äpple :)

2008-10-03 @ 11:48:15
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback