Ååh, vad jag är glad!

sitter i södertälje just nu, eller ska jag säga Slöddertälje? haha, lite så är det här faktiskt. OCh jag brukar inte må bra när jag är i Slöddertälje, fast visst jag är väl inte hundra för jag har lite huvudvärk och är ständigt trött här! Men just nu är jag glad och jag mår bra. Fått mysa med min babe massa nu och det känns så underbart! Kom till Slöddertälje två timmar tidigare igår, så vi hade två timmar extra på oss.

Nu är han och fixar håret medan jag väntar på honom. Vi hade tänkt ta en promenad till B-sängcentrum och inhandla lite laktosfri mjölk och sådant. Hade tänkt blanda någon drink, typ en Orgasm, muums! Måste fan fixa ingredienser till orgasm när Carro fyller också, för den ska jag fanimig supa på!

Ikväll blir sushi också på Parn, mums mums. Men nu ska vi kiila

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback