Vill flytta hemifrån

Sitter i soffan just nu, ska fixa lite te och mackor undertiden som det är reklam på TV. Kollar ju Ugly Betty, my holy hour. Fast samtidigt sitter jag och kollar hyreslägenheter och bostadsrätter. Tänkte anmäla mig och ställa mig i bostadskö, men det vet jag inte om det går nu. För man måste ha en inkomst och sådant och skriva upp arbetsgivare och massa. Men ska försöka få kontakt med dem och höra om det går att göra något, förklara att jag går sista året på gymnasiet osv.

Men det kommer lösa sig och i höst kanske jag har eget. Längtar som faan! Skulle vilja bo med hunii, så vi får se var vi hamnar. Bara att hoppas. :) Vi har exakt samma smak gällande boende och inredning och så, känns underbart!

Men nu ska jag gå och fixa mackor snabbt.
KRam kram

Kommentarer
Postat av: Wera

Kul att leta lägenhet, även om det även är jobbigt.. Men mest är det roligt, och spännande. Och att få gå och titta på inredning är ju bara huuur kul somhelst.



Har ett tips på en inredningssida som jag hittade på en blogg bland nån kommentar...



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Man inreder ett rum via en simulator och får massa tips och så. Riktigt roligt att se hur mkt typ golvet kan göra i ett rum.

Testa vettja! :)

2008-11-11 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback