Slipknot? nee, mycket bättre.

Sitter fortfarande här, har äntligen börjat skriva på en artikel om hälsa och välbefinnande. Låter härligt, och jg känner att jag måste ta efter de råden jag också. Jag lovar mig själv gång på gång att jag ska bli mer hälsosam men icke sa nicke.

Här kommer i alla fall en gryymt skön låt. Det är Slipknots låt People Equal Shit men den framförs inte av dem, utan av Richard Cheese. Han kör massa covers på kända låtar, men han gör de i en mer jazzig version. Och jag säger bara en sak, de är så mycket bättre än orginalen!! Jag avskyr Slipknot nu för tiden, men denna låt kan jag verkligen lyssna om och om igen på.


Vad tycker ni? kolla fler klipp på Tuben och sök på Richard Cheese, har har bl.a. Enter Sandman, What's my age again?, Ice ice baby, Milkshake m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback