ska nog ta och lägga mig

Är så sjukt trött, så trött att jag somnade i bilen på väg från stan. Men det är inte så konstigt egentligen. Vi hade ett sjukt långt prov idag, i Svenska B, det var nationella. Hm, sedan har jag gjort lite saker i skolan. Gick upp mot Hjortensbergsbadet, väntade på familjen och sedan gick vi och badade.

Simmade ett par längder och satte mig i bubbelpoolen med mamma och Roger, medan Gustav var på simskola. Fast det blev sådär jobbigt trångt efter ett tag, för det var typ två ganska stora tanter, en normalbyggd man, och en väldigt stor man, som hoppade in med oss. Man får max vara 8 pers i bubbelpoolen, men detta skulle kunna räknas som tio-elva personer. Var sjukt trångt! Men vi väntade bara tills att det bubblat klart, sedan försvann vi snabbt därifrån.

Efter badet drog vi och käkade och sedan for vi vidare till Ann och Oskar. Oskar fyllde 37, så vi fårade honom lite med fika och prat. Snart flyttar de ut hit också, om några veckor.

Men nu ska jag göra mig iordning. natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback