Pepparkaksdeg och träning?

Tror inte det är en speciellt bra kombination, men nu har jag i alla fall ätit lite (eller mycket) pepparkaksdeg.. Snacka om att det kommer sätta fart på min mage sedan när jag ska träna. Oj oj. Nu har jag i alla fall börjat skriva på artikeln om välbefinnande, det kommer bli bra. Men blir ju så jäävla kluven, när det står olika saker överallt. "detta kan du äta, detta kan du inte äta" m.m. Vad ska jag då skriva om liksom? När jag ska nämna om att man kan vara lite "onyttig" då och då, och inte alltid bara följa en strikt kost... Hjälp?

Men jag känner ändå att det blir bra, hela grejen kommer nog bli bra. Vi måste väl bara komma på ett bra namn också. hum hum.

Är sugen på kroogen, som faan! Vill festa och dansa och massa.. Men i helgen verkar det inte bli något, ska ju till tälje och sådär. Men nästa helg har i alla fall jag och Carro planerat och dra ut på krogen, för då kommer Lazee till Tellus! Wooho, dansa dansa. Och jag är glad över att TEllus fixat 18-årsgräns på fredagar nu.!

Men nu skaj ag sitta och spåna lite till och knappra på tangenterna. För snart är det dags att gå upp mot Hjortens och simma liite.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback