Min natt var sömnlös...

Inatt har jag legat uppe i princip hela natten.. Jag somnade inte förrän runt 2-3 och skulle upp kl. 6. Har legat och vridit mig som tusan, missat flera "sömntåg" och kollat på film i försök till att bli trött igen. Haft ont i magen, huvudet och svettats som en gris. Något som gjorde att jag inte kunde somna..

Och nu på morgonen kunde jag heller inte vakna. Så jag vaknade runt tio i åtta, insåg då att jag inte hann med bussen som går vid den tiden. Så jag får ta nästa buss, kl fem i nio.. Pissigt att vara såå här jävla trött! Det är galet, vill bara lägga mig ned och sova.. Men skolan är som sagt viktig, och jag får pallra mig dig, även fast jag egentligen inte missar något speciellt idag. Det enda jag vill på idag är Geografin, för att få tillbaka provresultatet. Kommer vara ett ganska okey provresultat tror jag..

Men men, nu måste jag äta frukost, bussen går om ca en halvtimme och jag måste ju få i mig någonting..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - Hjälp med designen på ett lätt sätt

Tack så mycket för dina komplimanger...!!! =)

2008-11-07 @ 08:52:22
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Bea :)

sv : okey , jobbigt :/ Jodå helt okej här :D

2008-11-07 @ 11:36:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja det hoppas jag med verkligen :)

2008-11-07 @ 17:48:24
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback