måndagmorgon o skolan börjar igen

God morgon på er. Är morgonen lika underbart härlig som den är för mig? Nee, min morgon är inte så underbar.. Jag är trött och har ont i halsen. Sov dåligt inatt och jag hade svårt för att somna.. Låg och vred mig till sent på natten.. hm. Vill ju bara ha älsklingen vid min sida, men inte inatt.. Inte nu när skolan börjar.

Och idag är det kallt, det första jag såg när jag klev ut ur rummet var frosten som är överallt.. Ser nästan ut som snö, Och när jag kommer in i huset så ser jag solen och molnen som var färgade i rosa. Det var nästan rosa överallt, pga solen. Men det var vackert. fönstrena i vårat lusthus var jättevackra i kombination till allt runt om.

Men pga vädret och sådär, så blir det myskläder idag. Mjukisbyxor, zerotröja och min stickade sjal. Och så här fräsch ser jag ut efter en stadig frukost och för lite sömn. Härligt va?


Ha en bra dag på jobbet/i skolan.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback