Kommer bli en ensam och jobbig natt..

just nu ligger jag i sängen i mitt rum, med datorn på magen. Känner mig lite ledsen, för att det blir första natten på över en vecka som jag sover ensam.. Och det känns grymt jobbigt, för jag vill ha min älskling bredvid mig, hålla om honom, känna värmen.. Men nu är det slut med det igen, och vi måste vänta till helgerna.. Vill ju ha ett lov till, ett lååångt lov, för jag orkar inte skola och vill inte ha mer skola längre!



Och nästa helg ska jag jobba, helgen efter det blir det till att vara barnvakt och helgen efter det jobbar jag igen. Kommer ta lång tid innan jag får träffa min älskling, om inte han kommer hit om två helger. <3 Hoppas verkligen han kan göra det , annars står jag inte ut och jag kommer lätt åka till tälje någon gång under veckorna, så jag får träffa min älskade Robin.

Men som sagt, inatt kommer det bli ensamt, kallt och tomt. Får tänka på Robin, som alltid, för då blir jag varm. Men nu ska jag spela lite, sedan ska jag sova. Så jag tänker skriva om veckan imorgon eller något.

Sov gott med er och hoppas ni haft en bra vecka och ett bra lov.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback