Jag önskar att du såg

Nu kommer jag tala i gåtor, men det är lika bra, vill ändå bara skriva av mig. Och jag önskar att DU såg detta, så jag får väl hoppas på att du läser min blogg..

Men jag förstår inte hur du tänker.. att du gör så mot mig, och sedan skiter du i princip i mig, hör inte av dig eller något alls.. Vad väntar du på? Väntar du på att jag ska be om ursäkt för något jag inte gjort? Eller väntar du på att "jag ska lugna ned mig"? Jag förstår inte hur du tänker, eller vad du menar. Och jag vill inte ha någon ursäkt över msn eller sms.. Jag trodde i alla fall att jag var värdig en förklaring, ett samtal eller något sådant.. Men jag har inte fått ett jävla piss!! Du har inte hört av dig alls.. Då hade det nästan varit likabra att få en någorlunda förklaring i ett långt mejl.. Men inte ens det duger jag till. Vad ska jag göra för att allt ska bli bättre? Duger jag inte till längre? Måste jag ge dig en vink för att du ska höra av dig? Varför kan du inte göra det själv? Jag har miljoner frågor känns det som, men du kommer inte ha ett enda jävla svar på någon av dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig.

2008-11-23 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback