Jag kanske är på g nu?

Ligger i sängen och har precis pratat med min älskling i telefon. Men det var dags för honom att sova och även för mig, så vi la på och pratar mer imorgon istället. :) Ligger även och har ett väldigt intressant samtalsämne med Sofia, via msn, också. Vi pratar om mål i livet, träning och hälsa. Mycket trevligt och väldigt nyttigt.

Och jag funderar på om jag kanske är på g nu, med idéer och sådär. För jag har kommit på vad jag ska skriva om i min ledare för vårt projekt med tidningen. Och det ska handla om just livsmål, student och skola. Skulle nog kunna bli en rolig liten text. Sedan ska jag bara komma igång och skriva de andra artiklarna. Men nu när jag är på lite när det gäller snack om välbefinnande, så har jag nog en artikel klar för de sidorna också. Känns bra, ska se till att skriva något i helgen.

Det ska bli ett mål, skriva minst en artikel i helgen. Det klarar jag, jobbar ju inte allt för sent. Och sedan inte äta något godis heller, fyfan alltså! Läsk har jag varit duktig att hålla mig ifrån, men beror mycket på också att jag inte är så förtjust i det längre. Föredrar vatten.

Men nu ska jag kolla lite Tila Tequila innan jag somnar.
Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en trevlig helg.
puss o kraam.


Kommentarer
Postat av: Bea :)

Fin blogg du har :)

Haft en bra dag?

2008-11-07 @ 00:35:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback