Jag har hunnit med en del

Här är listan jag skrev i måndags, eller var det söndags? Jag minns inte riktigt. Men jag har i alla fall hunnit göra vissa grejer på listan.

[  ] städa rummet
[  ] skriva talet till nästa måndag
[ / ] plugga matte
[ / ] skriva artiklar till PA
[ / ] plugga annat och läsa
[  ] Vara barnvakt på lördag
[ X ] betala Emelie
[ X ] 2 stycken prov, ai o svenska nationella.

Imorgon ska jag se till att städa rummet till helgen, måste vara snyggt vafan, haha. Och sedan plugga mer matte och läsa och lite annat. mycket som ska göras. Har i alla fall kommit på ett ämne till måndagens tal, och det måste jag ju skriva upp också. Men det tr jag imorgon eller i helgen, får se om jag blir själv eller inte.

Men nu ska jag sova. Är en ny dag imorgon också.
Puss o kram och sov gott allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback