Ikväll blir det myspys

Sitter hemma just nu, har precis ätit och kom hem för mindre än en halvtimme sedan, tror jag.  Är barnvakt åt Gustav medan mamma och Roger tränar, men mycket till vakt är jag inte eftersom jag sitter här och han leker på sitt rum. Har äntligen fått de efterlängtade sakerna, wooho! Så något ska väl testas, haha! Nee men nu ska jag inte vara sådan.

Ikväll blir det i alla fall lite plugg av matte, ska sätta igång direkt efter blogginlägget. Sedan blir det Ugly Betty och ska försöka hänga medl ite under USA valet, vill ju veta vem som vinner! Hoppas verkligen på Barack Obama, det skulle vara så braa och USA behöver verkligen demokrati.. Hoppas de inser det bara, gör de det inte så vet jag inte när de kommer förstå att det behövs.

Men men, nog om det och allt annat, för nu ska jag sätta igång och plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Ahå

Svar: Du är så välkommen så! :D Antar att det är illustrationerna du vill se mer utav? :)

2008-11-04 @ 18:48:06
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo jag får nog instämma på den punkten!

2008-11-04 @ 22:54:22
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback