Idag blir det mycket plugg

Sitter för tillfället och lyssnar på..... gissa vad jag lyssnar på!!

Nee, vet inte varför jag sitter här egentligen. Men ska gå och läsa Brott och Straff nu, boken ska vara fördigläst till på torsdag. Och jag har ca 250 sidor kvar, men jag har läst ca 30 sidor idag, och ska läsa kanske lite mer än 60 sidor till, då kommer jag klara att läsa ut boken. Inte så svårt va? ;D

Skoldagen har varit väldigt lugn idag. Inte gjort så mycket. Fick tillbaka provet i Grafisk Kommunikation, fick MVG! Wooho, hur happy som helst. Teddy är snäll. Och sedan fick jag tillbaka rligionsprovet också, man kunde bara få G som högsta, jag fick G+. haha! Viktigt med pluset där.

Men som sagt, mycket mer än så har det faktiskt inte hänt. Och nu ska jag sätta mig i fåtöljen med en kopp te och boken. Och sedan läsa som en jäävla toook! Och ni som gissade på att jag lyssnade på DAVE, ni gissade rätt.

Kram kram
Krya på dig Carro!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Aww tack så mycket :D

va gullig du är!!

Jag mår faktiskt bättre, imorn är jag redo att ge järnet igen!

2008-11-24 @ 20:31:17
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback