här är vi uppe med tuppen!

God morgon allesammans, idg är jag uppe tidigt. Och tanken var att jag skulle gå upp kl. 7, men sedan när jag vaknade, var på g in i duschen, så kom jag på "Vad fan ska jag göra i över tre timmar?" Så jag gick och la mig igen och vaknade inte förrän kl. 8.30 istället. Och det var välbehövande. Skönt också att jag somnade lite innan tolv igår också. Ska se till att lägga mig tidigt ikväll också. Prov imorgon, tror jag det var?

Men nu ska jag klä på mig oc hsedan ska jag äta frukost. Kanske blir kladdkaka också, för mamma och Gustav bakade eftersom det är Farsdag idag. Grattis till alla pappor. Men mest till min egen paapi. :)

Men nu ska jag kiila.
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback