Early morning

God morgon sötnosar.
Idag är jag uppe tidigt, vaknade för en halvtimme sedan, så runt klockan sex slog jag upp ögonen. Eller kind of. Jag har hunnit duscha och klä på mig, men jag vet inte vad jag ska ha för topp. Så jag letar för fullt. Men sedan ska jag i alla fall äta frukost och sådär.

Chilldag idag, med mer än två timmars foto, det är härligt. undrar vad vi ska göra idag.. Var lite jobbigt förra gången, kom försent i över en timme, men fick bara 10 minuters försening. Vår lärare är snäll. Och så var jag lite si sådär på uppgiften vi hade, har ju aldrig gjort det förut. Men men, det ordnar sig.

Fast nu måste jag välja tröja, så jag slipper stressa. *Ni får ha det så bra idag, det är ju fredag!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vem skulle du hellst gifta dig med av Zlatan Ibrahimovic, Johan Elmander och Olof Mellberg??

Svara på Dagens Ligga, GIfta och Knuffa som just nu pågår i min blogg.

2008-11-17 @ 22:18:29
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback