Det kanske inte är min vecka?

Hm, kan inte påstå att denna dag började särskillt bra heller. Sov rätt dåligt, hade ont i huvudet och under batten har jag bitit ihop m tändern som fan, och jättekonstigt. Och sedan var det att gå upp, fanns knappt ngon yoghurt kvar, så det blev nästan ingen frukost. Och när jag fixade håret och hade haft i mousse, så skulle jag tvätta händerna. Vad tror ni händer då? Jo, vattnet  var borta, helt borta, fanns ingenting!! Inte i badrummet, eller köket.. så jag hade inte ens hunnit borsta tänderna eller något. Kul liksom.. Så jag fick stoppa tuggummi i munnen och sedan sticka till bussen.

Hade Naturkunskapsprov också.. gick ju som förväntat, otroligt dåligt. Men så går det när det inte går att lyssna och jobbigt att plugga.. Fan Fan Fan! Men jag klarar omproven, ska jag se till att göra.

Märker också att jag inte ens kan skriva, vad fan är det med mig idag? Fått sudda tusen gånger, pga stavfel och massa skit, mina fingrar vill inte som jag vill..

Men nu ska jag pilla lite i illustrator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback