Det blev inte riktigt hundra sidor..

Njae, jag hann inte riktigt läsa ut boken på tre dagar.. Men fan, nästan alltså! Har ca 60 sidor kvar nu, och jag ska banne mig läsa klart dem innan jag lägger ifrån mig boken. För nu är den ju spännande också! Men som sagt, på två-tre dagar har jag hunnit läsa lite mer än 200 sidor, uäh vilket jävla jobb!

Hm, idag har jag blivit trackad också. Jag har ju inte gjort något, men ALLA var på mig idag! xD haha. Men jaa, allt var ju bara på skoj så jag tog inte illa upp. Hoppas på en bättre dag imorgon bara, då kanske folk är snälla. ;D

Men nu ska jag fixa Cissis blogg, ni får se resultat senare kanske.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Fick ditt sms, händerna kändes faktiskt bra. Stört eftersom krämerna såg ut som skit! :) Puss på dig!

2008-11-27 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback