Dagen har varit lite seg

Det har varit lite segt med bloggen idag, har rättare sagt inte skrivit ett enda inlägg förrän nu. Men men, ibland är det så och jag har väl inte haft tid.

Men dagen har i alla fall varit rätt lugn. Fast änr jag kom in till stan fick jag grymt ont i ena foten! Och der berodde på att jag inte är van vid att gå md klackar och har gjort det två dagar i rad nu. haha, stackars mina fötter. Men imorgon blir det vanliga skor, och jag känner att jag måste köpa vinterskor, har kanske hittat ett par snygga.

Vi hade religion, intressant som vanligt och jag skulle vilja fördjupa mig mer om Buddism, det är så sjuukt intressant! Sedan var det retorik och vi skulle berätta någonting och får det att verka verklighetstroget, även fast det kanske var det också. Jag berättade om den gången min mormor gjorde en rolig sak, men det kan jag ta en annan gång. Eller lite senare.

Efter det slutade vi, klockan var 12. Så jag och Carro vandrade ned mot stan, kollade lite prylar. Jag hittade en skiiitsnygg kavaj, som jag ska köpa imorgon! För jag trodde inte mitt kort funkade, men så var det så att jag inte hade några pengar. Pinsamt värre. Men men, imorgon fixar jag det. Hittade massa annat snyggt också, men det får bli senare. Måste få underhållet av pappsen också.

Hm.. jag har varit duktig också! Jag har pluggat matte, wooho. Men nu ska jag nog kolla på One Tree Hill, blev sugen för jag lyssnar på favvoartisten. <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - Hjälp med designen på ett lätt sätt

Ja, riktigt trist att det inte blev en kalender.. men får se till att ordna en till nästa år..=)

2008-11-06 @ 20:12:26
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback