Aningen avis!

Råkade komma in på Kenzas blogg, då jag läste om EMA-galan. Och nu kan jag säga att jag är grymt avis på henne! För det är nämligen så att Jared Leto tog tag i hennes arm och bad henne att komma. Fast hon fattade inte att det var han, så hon snäste åt honom istället. Gaah, tänk om... <3 Jag vill också ju! haha, han är ju så grymt underbar. Fast visst, hade någon kommit bakifrån och tagit tag i min arm hade jag också skrikigt till. Men sedan hade jag bett om ursäkt när jag sett att det var han, för det hade jag gjort direkt.

Sitter btw och lyssnar på 30 seconds to mars nu också. De är alltid i lurarna på mig. Underbart band, men visste inte att det var så pass många som visste vilka de var nu! :O Lite förvånad är jag.
Men som sagt, är fan sjukt avis på henne som fick träffa Jared Leto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback