5 timmars uppsatsskrivning

nu sitter jag på folkan tillsammans med några klasskompisar. Jag och Jonte lirar Ragdolls, men snart ska jag pilla lite i illustrator istället. Blev thaimat idag igen, känns skönt men denna gången åt jag något som jag gillar. Friterade räkor med ris.

Jag har under förmiddagen skrivet en uppsatsskrivning som höll på i fem timmar, men jag satt inte alla fem timmar, utan ca 3 timmar tror jag det var. Första timmen försökte jag komma på något att skriva, hade ingen aning, och jag bytte  ämne kanske två gånger. Men sedan valde jag rubriken/uppgiften "Så formas ett människoliv" och där skrev jag om skilsmässobarn. Tror det kan bli riktigt bra, eftersom det skulle vara i form av en krönika och då blir det väldigt personligt och sådär. Och jag har ju mina egna erfarenheter.

Men nu ska jag nog ta och fortsätta på mitt julkort i illustrator istället.
tjingeling och hoppas ni har en bra dag.
puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag skrev också en det ämnet och typ om skilsmässa och sånt. :)

2008-11-12 @ 21:07:32
URL: http://nogg.se/yasou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback