Skola, lektion och en massa arbeten att göra.

Sitter i skolan, lyssnar på musik för att slippa stress.
Tänker på Robin och tittar på klockan, hon visar 14.48 och nu är det bara tre dagar kvar till det att han kommer hem.
Underbart!

Han äntligen skrivit ledaren, sjukt bra och rolig för jag tror den stämmer in på många.
Men jag tänker inte visa er vad jag skrivit, för jag tänkte ta upp samma ämne här, men det får bli senare ikväll eller något, när jag har tid.

För ikväll visas Grey's och det är massor som händer!
Men ja, ämnet kommer som sagt upp senare, någon gång.

Men nu ska jag fortsätta med arbetet, skriver ikväll.
Ha det bra tills dess.
Kram.


Robin <3

Kommentarer
Postat av: ida

jaha, men den är i Eskilstuna iaf.

Två dagar i helgen :)

2008-05-15 @ 14:01:06
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback