kul,kul,kul....*NOT*

Usch fy och blä, säger jag bara.
Jag hatar skolan, är fortfarande skoltrött och jag trodde det skulle bli bättre.
Knappast, speciellt inte nu...!
Imorgon är det exakt en månad kvar till det att vi slutar...
Och jag får världens jävla ångest så fort jag tänker på det.
Jag har massor att göra i skolan, plus den där jävla idiotiska hortidningen!
Jaa, just nu är det så jag känner om den tidningen...
Och jag orkar verkligen inte...
Är så jävla less på allt just nu, förutom vädret..!

Gaah!

Och bara för det måste jag dissa något också.
Dagens diss bli då en sak som jag stör mig på något så otroligt...
När jag t.ex. pratar med någon och för en konversation och det enda svar jag får tillbaka blir:
"Ajdå", "jahaa", "Mm.. okey".  osv.
Alltså, det är så sjukt irriterande. För vafan!? Vad ska man säga när någon bara svarar sådär?
Det är ju knappast kul att fortsätta prata.
Ohc det som stör mig ännu mer är när jag pratar om något viktigt eller hur jag mår och sådär...!
FUCK OFF PÅ DET!!

Idag ska man nog låta mig vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback