Kort summering av helgen. <3

Fredagen kändes som en lördag.
Åkte till skolan tidigt, men satt bara där, hade inga lektioner men jag väntade på Emelie och Robin.
Vi skulle se esteternas musikal Evita och Robin skulle komma med tåget runt halv nio.
Möttes där ute och gick in.
Bra musikal som vanligt.
Fattade dock inte början och det var lite segt sådär.
Låtarna var bra iaf, haha och efter pausen kom de bra låtarna.
Sedan gick jag och Robin och sjöng "Don't cry for me Argentina" hela dagen. haha.

Vi gick på stan en stund, men beslutade oss för att dra hem och röka pipa istället.
Fast först blev det lunch på Surprice, gottgott.
Myspys i gräsmattan med vattenpipa och småprat.

Lördag gick vi på stan, Robin ville hitta något att ha på sig under kvällen.
Vi gick fram och tillbaka och velade länge.
Skramlade med nycklar på torget och såg Endogamia lira också.
Någon trodde jag var mamma åt min lillebror Gustav, det kändes ganska hemskt. haha.
Sedan kollade vi när de släppte ut laxarna, hahaha.
Mycket laxar var det, ca 7000 släpptes under lördagen.-

Lunch på Hellmans, massa gott.
Och så drack jag en underbart god rabarbersaft med jordgubbar i!

Vi åkte hem för att äta lite och göra oss iordning, sedan åkte vi till stan igen.
"Förfest" hos Alex och sedan hos Emma, det var trevligt.
Jag är mästare i fyra i rad, haha.

Sedan blev det krogen efter en lång promenad.
O'Learys och laktritsshot, ja tack!
Det var kul, men nästa gång blir det en fredag, haha.

Och igår var jag och Robin hemma själva.
Myspys och matlagning.
Röka pipa och dricka te.
Vi är fan mästerkockarna tillsammans.
Blev lax med en god kryddning (made by Robin)
Till det var det Couscous, en grönsallad med fetaost och en god dressing med goda kryddor.
Vi är helt enkelt überduktiga i köket!
Kärlek på oss, Hun! <3

Men nu ska jag fortsätta med skolarbeten, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback