Jag känner mig duktig.

Jaa, som sagt, jag känner mig rätt duktig faktiskt.
Igår skrev jag äntligen klart en av mina två bokrecensioner för engelskan.
Skrev om Romeo and Juliet, by Shakespeare.
Nästa bok blir nog Tisdagarna med Morrie.
Det kommer att gå bra. Kan bli klar med den nästa vecka.

Sedan blev jag klar med repotaget och sidan för något "Ur din medievärld".
Och nästan klar med redigering av bylinebilderna, men jag gjorde ett misstag och får börja om lite.
men det ordnar sig, kan fixa det imorgon.

Uhm, nu då?
Nu ska jag plugga klart psykologin.
Sedan kanske det blir lite matte, om jag hinner innan Grey'¨s.

Imorgon kommer min älskling också, underbart!
Saknat honom så himla mycket.

Men nu ska jag som sagt plugga psykologi.
Skriver senare kanske.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Jen

Allt bra? :)

2008-05-21 @ 18:50:59
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: J U L i A

alltså, hon kenzas skrev att någpon smygfotat hon å hennes vän

å lagt ut bilder på bloggen. hahah

2008-05-21 @ 18:53:57
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback