Jag är en sneakpeak.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Sprungit till bussen, tagit det lugnt och kollat avsnitt från Ugly Betty.
Säsongsfinal imorgon, vilket suger för att det bara är det i Sverige...!
<33
Så nu har jag kollat igenom kommande avsnitt och jag säger bara en sak..
Fuck off åt den svenska säsongsfinalen!
JAG VILL HA MER UGLY BETTY!!!
Blir ju hur jävla spännande som helst och jag kan inte vänta till det att serien börjar i höst igen.
Och Carro, jag vill berätta allt som hänt, men ändå inte..Måste upplevas!! :D

Kärlek på sötnosen Gio i serien.
Jaa, jag vet. Låter stört, men gaah!

Ugly Betty är Marcelas Tips för dagen.


Men mer kärlek får min älskade Robin! <3
*smeek på honom*


Kommentarer
Postat av: Din babe!

Haha! Fan vad söt du är baby! <3 :) Riktigt gulligt. :)

2008-05-13 @ 11:18:59
URL: http://rsvmrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback