Hur svårt kan det vara?

Jag förstår ärligt talat inte hur svårt det ska vara.
Bara sätta sig ned, läsa igenom ett papper och skriva.
Skriva en massa skit, plugga!!
Varför har jag så svårt för det?
Har haft svårt för det länge nu, men de senaste veckorna har varit riktigt jävliga.

Tänkte att jag skulle göra det betygshöjande "slutprovet" i psykologi, men som det verkar nu,
kommer jag aldrig få något gjort.
Skulle sätta mig med det när jag kom hem.
Somnade som sagt i soffan i en halvtimme ungefär.
Sedan när jag väl satte mig efter middagen, satte jag på tv:n,
JAG TITTADE INTE ENS PÅ TV!!
Utan jag hade den igång i bakgrunden, spelade på mobilen.
Runt åtta-tiden kollade jag på program som jag aldrig brukar kolla på annars, bl.a. Gossip Girl.
Jag fann det spännande och fastnade lite framför Desperate Housewifes.
Har inte ens öppnat(!) boken, försökte läsa igenom pappret med fallet.
Men jag kom bara ett par rader, sedan tröttnade jag.

Ska det verkligen vara såhär?
Hur svårt kan det vara?
Gaaah! Ge mig lov och inga mer läxor tack!!
*gråter*

Tänker fram och tillbaka på mattenationella på fredag också.
Det håller mig uppe om nätterna.
Vad vra det... FYRA TIMMARS PROV?!
Give me a break, please....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback