Godmorgon herr Feber.

Det var valborg igår... och jag var sjuk.
Har egentligen varit sjuk hela veckan, men jag gick till skolan ändå igår.
Kände att jag var tvungen också, annars hade jag missat massor i GK och arbetet för tidningen.

Men igår efter skolan åkte vi ut till Jönåker till Robin Gs sommarstuga.
Det var mycket trevligt, var jag, Carro, Catta, Robin, Alice, Emelie och Pierre.
Vi grillade och lite sådant, pratade och massa.
Önskar att Robin var där också, så jag också hade någon att mysa med. :(
Men jag joinade Carro och Alice som också var solo.

Mådde inte bra under hela kvällen och febern hade gjort att jag varit på ett konstigt jävla humör, så jag behövde inte ens dricka. Kände mig verkligen helt borta, speciellt senare mot kvällen.
så mamma fick hämta mig tidigare och nrä jag kom hem tog jag tempen.
38c graders feber.
Blev att jag gjorde mig iordning och la mig direkt.

Vaknade hela tiden under natten, av att det var för varmt och av massa kosntiga drömmar.
Drömde om massa zombies jag skulle döda tillsammans med min mormor och ett par förskolebarn.
Drömde också att vi helt plötsligt gjorde en film om zombies.
Sedan drömde jag att jag hamnade på en danskurs mitt i skogen och fick ha på mig en zigenarkjol för att dansa med den. Det var varmt och tungt att dansa i den kjolen.
Men jag dansade på som fan.
När jag vaknade sedan så tänkte jag att den drömmen om dans är kanske ett sign!
Jag kanske ska ta upp dansen igen? För jag älskar att dansa och har alltid gjort det.
Förstår aldrig egentligen varför jag slutade dansa.

Men men, nu ska jag äta frukost och lägga mig i soffan och kolla någon film.
Jag måste bli frisk!!!


Kram kram.





Robin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback