Ett bekymmer mindre...snart.

Suttit med engelskauppsatsen nästan hela kvällen.
Har så jävla svårt att koncentrera mig bara.
Så jag gör massa andra saker, samtidigt som jag ska skriva uppsatsen.
Men snart är den klar.
Har bara två saker till att skriva.
Men jag är så grymt jävla trött att jag skulle kunna somna direkt nu, här vid datorn!

Gaah, vill ut och dansa. <3
*röra höfterna*

Jag tror jag har ätit för mycket nu, ballerinakex.

Imorgon blire typ inga lektioner, sköööönt som fan!
Ska skriva klart min artikel för "medievärlden" eller vad det var.
Inte mycket kvar på den skulle jag tro.
Sedan är det väl lika bra att sätta ihop något "övrigt".
Ska nog skriva som en liten recension om Jonas Khemiri.

Aja, nu ska jag köra slutspurten på uppsatsen, så jag kan skicka iväg den ikväll.

Robin, vi syns på torsdag? <3

Puss och kram

Marcela.

Kommentarer
Postat av: J U L i A

SVAR: men va fan, jag är soeriös juuuuu..

2008-05-21 @ 16:59:39
URL: http://juliasbular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback