En ny dag = Nya tag?

Idag, en ny dag.
Kände mig aningen piggare imorse när jag vaknade, om man jämför med igår.
Usch vilken dag det var, var inte alls på humör och jag kände att jag kunde gråta över allt.
Men nej, jag åkte hem och gjorde saker som behövde göras.
Och det som behövde göras gjorde att jag fick ett MVG i den argumenterande uppsatsen.
Snacka glad jag är, som jag kämpade för den där uppsatsen alltså.
Glad att det är över, så nu har jag ett problem mindre.

Hade utv. samtal idag.
Gick bra, vi pratade på massor och jag ligger bra till.
Kändes skönt.
Men dock har jag massor jag måste jobba ikapp med, och jag vet att jag kan klara det.
Ska lägga upp ett schema och sitta mindre här.
Som nu t.ex. ska bara skriva klart detta, sedan måste jag plgga till Spanskan imorgon och MDK på torsdag.
Känner mig lite stressad över att det bara är en månad kvar till det att skolan slutar.
Men jag ska kämpa, ta nya tag för varje dag.

Ikväll blire UB också, längtar som fan!
Har inte varit såhär besatt av Betty tidigare, men nu, shieeet!
Haha aja.
Nu ska jag natta Gustav <3 sedan ska jag plugga.
Så vi höres, skriver kanske senare.
Känner att jag har ett ämne på g.
Kram på er.<3


Marcela <3 Robin


Kommentarer
Postat av: Denise

Svar: Jag diggar dom oxå, så ser jag ut hela sommaren, det är det som är det coola med att vara en golfspelare ^^

2008-05-13 @ 19:40:15
URL: http://latour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback