Att göra en tidning.

Jahupp, då är det torsdag.
Snart helg.

Sitter på mediekommunikationen och alla håller på med sin tidning.
Alla utom jag känns det som, för jag vet inte vad jag ska skriva om i det nya repotaget.
Sitter bara och tänker på Robin, undrar vad han gör nu.
Kan inte koncentrera mig, jag är trött och sugen på glass.
Det har regnat nästan hela dagen, men jag tycker det är mysigt, det luktar så gott.

Jaa, som sagt, idag har jag haft svårt att koncentera mig.
Vi har haft två prov.
Först engelska nationella, sedan prov i mediekommunikation.
Simpla frågor på det sistnämnda provet.
Men nu då?
Nu när jag behöver arbeta kommer jag inte på något att skriva om.
Repotaget ska handla om något som "Något ur din medievärld".
Jag har så jävla mycket, men vad ska jag ta då?
Tips kanske? då får ni gärna skriva.
Har några exempel här:
datoranvändning, bloggande, internet, foto.
Jaa, vad som helst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback