Äntligen för i helvete!

Äntligen säger jag bara.
Fyfan, nu kan jag andas ut en aning.
Inte undra på att det trycker i bröstet på mig, med all press och stress som jag har.
Men nu är jag äntligen klar med psykologin.
Började igår och blev klar idag, en dag innan inlämning.
Det är starkt gjort av mig, när jag från början inte ens tänkte göra skiten.
så nu hoppas jag på ett VG annars blir jag fan imig surer!

Nu är det bara matteprovet kvar, imorgon.
Usch alltså...
Men ja, det ska gå bra, I think.

Uhm, sedan är det nog bara EN uppgift kvar, om jag räknar bort ett prov till då.
Eller fan, nej juste.
Har muntliga i engelska nationella också.
Men det klarar jag nog, bara att snacka massa goja.
Måste srkiva bokrecensionen på engelska också, men det kirrar jag nästa vecka.

Sedan är allt klart, tror jag?! :O
Jävlar vad bra det känns.
En sak mindre på listan, stryka stryka!


Nu ska jag sova.
God natt på er.




Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback