stressastressastressa!

Onsdag igår. En av de stressigaste dagarna i mitt liv!
Hade en hel del kvar att göra på mitt DVD-omslag och jag satt över en timme efter deadlinen.
Stressen gjorde att jag började må illa, fick huvudvärk och ont i kroppen.
Blev inte bättre av att resten av klassen var stressade, skrek och sprang runt som tokar.
Det var rättaresagt rena rama hönsgården i ett av Folketshus datorrum.
Det går inte ens att beskriva hur tokigt det var här, går bara att uppleva och det var inte kul alls!
Men jag blev klar, innan kl. 18. Deadlinen var kl. 17.00.
Men det gjorde inget, som tur var. För hade det gjort något, hade jag aldrig förlåtit mig själv!
Jag vill inte sabba ett skolarbete pga en timme!

Och nu har jag prov också, om en halvtimme. Var inte här i Sverige när det rätta provdatumet var satt..
Så jag har pluggat psykologi rätt mycket, och hoppas att det ska gå bra.
Är nervös som fan.
Men det får gå, är trött efter en lång vecka, så vi får se.
Har knappt varit hemma känns det som, men men.

Nu ska jag knalla mot Tessin igen. Vi höres-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback