Mina drömmars lägenhet!

Oj oj oj säger jag bara! Fy i Helvete!
Sitter och dreglar över denna pärla till lägenhet.
Önskar att jag hade ett jobb, så jag kunde köpa den nu nu nu!
Fan, kolla köket, vilken ros!
Vill ha ett stort och fint kök, eftersom jag älskar att laga mat och jag och Robin är världens bästa kockteam tillsammans. Sitter ärligt talat och gapar till bilderna för lägenheten.
Och den är inte farligt dyr heller, kostar 2 272kr/ månaden och då ingår värme,  vatten och kabel-tv! Sicka grejer alltså. Och så är det inte mitt i stan heller, nice nice!

Men fan, nu kan jag inte sitta här och lata längre. Måste göra mig iordning, eftersom jag ska på tjejmiddag ikväll.
Kan behöva det och det ska bli riktigt trevlans.

Kram på er! <3image10

Kommentarer
Postat av: emma

oh vilket fräcsht kök! :D

2008-03-15 @ 12:04:17
URL: http://emek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback