Jag känner mig aktiv idag.

Ja, som sagt, känner mig väldigt aktiv och det känns som om jag skulle vilja skriva hur många inlägg som helst.
MEn det skulle ju vara ganska tråkigt. Ska iaf försöka engagera mig mer i bloggen och försöka skriva minst ett inlägg om dagen. Men vill inte bara skriva massa alldagliga saker, för det är tråkigt att läsa om och ingen ska behöva veta allt om mitt privatliv, så något sådant kommer det inte bli.
Men kanskeo m det hänt något speciellt, eller hur jag mår får det väl bli. Sen ska jag försöka skriva så mycket tankar och det som möjligt. Sådär som inlägget Pantburkar och orakat skägg, eller Djurtransport och rädda grisar. Det är enligt mig, två av mina bästa inlägg jag skrivit. Har dock inte skrivit så mycket, men tillräckligt för att kunna klassificiera dem, haha.

Helg helg, åh underbara helg. Fredag idag, känns bra och riktigt skönt!
Bara en lektion kvar, psykologin, som börjar kl. 13.20. Riktigt kul faktist, ska försöka få så bra betyg som möjligt och engagera mig enormt i det. Kul när man kan läsa av människor, men det behövs oftast andra förmågor och inte bara det man får lära sig ur böcker.

Nu är det nästan en timme kvar till lektionen börjar, och jag har absolut inget vettigt att säga.
Förutom att det blir middag ikväll och jag har ingen alkohol. Jippi, jag menar det. För jag tycker inte om att dricka längre, och ska vänta tills Robin och jag fyller 18, vilket är drygt en månad kvar. Har inte druckit sedan nyår heller, så jag känner mig stolt.
Eller jag smakade typ tre klunkar av en vidrig drink i Chile, och skulle dricka en Pisco Sour, men den var för stark.
Så ingen sprit för mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback