Äntligen funkar det utan krångel.

Äntligen har bloggen slutat krångla, mitt tidigare inlägg syns och sidan laggar inte längre.
Skönt, för jag började störa mig riktigt mycket på det och trodde fan att det skulle fortsätta.
Är jätteglad över min nya design som Robin har fixat. :)
Har dock själv fixat headern, med hjälp från älsklingen min. <3
Den är jag riktigt nöjd med, hihi. För den är så sääxy!

Gosh vilken skön helg det har varit.
Lovet började i torsdags efter ett oändligt långt matteprov.. Det känns ju bra att avsluta skolveckan med.
Eller inte, men jag hoppas det gick någorlunda bra i alla fall.
Alltså, efter förra provet så avskyr jag matte och jag ångrar lite att jag valde matte C.
Men det ska nog gå, har hört att matte C är lättare än Matte B, så vi får se.
Hann också skriva klart utvärderingen för GK, känns bra. För annars hade man fått underkänt eller något om man inte lämnade in den senast torsdag kl. 16.00.

Efter skolan hämtade mamma mig, åkte till mormor och morfar, mormor fyllde 63.
Hon börjar bli gammal nu, och det börjar märkas nu efter sjukdomen tyvärr...
Men hon och morfar klarar sig, de är fan grymt starka, speciellt tillsammans även fast de hittar på en hel del knäppa saker. Men det blev lite fika och prat om fotografering och sådant, var riktigt mysigt.

Tänkte sova över och laga mat till dem och bara umgås, men de hade redan gäster som skulle stanna för kvällen, så det får bli en annan dag.

I fredags åkte jag och Gustav in till stan, gick till Åhlens och kollade leksaker, massa grejer som han ville ha. haha.
Sen gick vi till tågstationen för att vänta på Robin och Alex som skulle komma med tåget kl. 13.40
Men tåget var försenat till kl. 14.10... Jippi, vi stod ute ett tag, och så orkade vi inte gå in.

När killarna kom fick vi vänta i ca en timme eller något på stationen, för mamma skulle plocka upp oss, men hon var och handlade, så det tog ett tag. Men det gjorde inget, vi sysselsatte oss på olika sätt, haha.

Kom hem, myste hela dagen, åt kyckling och pommes, faan vad gott det var!
Jag är hungrig nu.. blir paj senare iaf.

Och wow säger jag bara om fredagen! Jävlar i helvete!! <3

Lördagen var det påskmiddag. Jag fick ett påskägg med chips i, väärt! Älskar chips, men inte lika mycket som jag älskar Robin. Men det är såå jävla mycket godare än godis, chips alltså.
Middagen var trevlig, med julmat och sedan till kvällen bjöds det på lamm.
Jaa, julmat, det är ju fan samma mat till jul och midsommar som det är till påsken. Har inte svenskarna bättre fantasi? hahaa.
Ingen påskmust iaf, ingen som dricker det ändå och det smakar riktigt illa. Tacka vet jag att vatten finns.

Gårdagen var också mys, hände dock inte så mycket. Var ute på promenad i ca en timme, var riktigt skönt. Gick runt i skogen, busade och fotade. Sovit nästan hela helgen också, skönt skönt.
Tror jag sovit för mycket, för jag är oerhört trött.

Men men, har bakat chokladbollar nu, eller för en stund sedan.
Och nu ska jag göra hemprovet i psykologi. Fan vad jag ska klara provet alltså!
Marcela <3 psykologi.
Men ett ännu större hjärta för mig och Robin!
Som idag firar 29 månader tillsammans.
Det är galet mycket, men kärleken är oslagbar och det finns ingen annan! <3
Kärlek på dig, älsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback